preskoči na sadržaj

Login
Korisnik:
Lozinka:
Knjižnični e-katalog

Popis udžbenika

Korisni linkovi

 

Državna matura

 

Nacionalni centar za vanjsko vrednovanje obrazovanja

 

Postani student

 

Portal za škole

 

eLektire

 

Hrvatska enciklopedija

 

Najbolje kaj Zagorje nudi na jednom mjestu

 

How stuff works

 

Wikipedia

 

Vijesti

Projektnim zadatcima upoznajemo Globalne ciljeve za održivu Europu

Kao što je već poznato, ove godine naša škola sudjeluje u projektu „Škole za održivu Europu“ u organizaciji Foruma za slobodu odgoja. Povodom toga smo u sklopu nekoliko nastavnih predmeta proveli projektni zadatak u Tjednu Europe. Profesorice Marija Brkić, Barbara Pluščec, Viola Karajić i Dijana Gregorić s učenicima 3. a, 4. b i dijelom učenika iz 4. a razreda odlučile su provjeriti na koji se način službeni Globalni cilj naše škole – Globalni cilj broj pet: rodna ravnopravnost uklapa u razne nastavne predmete.


(slike s interneta: Globalni ciljevi i rodna ravnopravnost)

Projektni je zadatak odrađen u okviru nastave Politike i gospodarstva, Osnova trgovačkog prava, Poduzetništva te Engleskoga i Hrvatskoga jezika. Također, lijepa je vijest i da smo se u sklopu toga zadatka ponovno povezali s Ekonomsko-birotehničkom školom Slavonski Brod.


U sklopu nastave Politike i gospodarstva, Osnova trgovačkog prava, Poduzetništva i Hrvatskoga jezika, s profesoricama Marijom Brkić, Barbarom Pluščec i Dijanom Gregorić, učenici su rješavali zadatke vezane za Globalni cilj broj pet. Temu rodne ravnopravnosti učenici su prošli rješavajući zadatke na platformi Wizer.me. Gledali su film „Rodna ravnopravnost“ te promišljali o tome definira li čovjeka više rod ili spol, upoznali su se s dokumentima koji definiraju ljudske slobode te u Ustavu Republike Hrvatske tražili članke koji se odnose na rodnu ravnopravnost. Nadalje su na primjerima reklamnih kampanja procjenjivali jesu li u njima prikazani pozitivni ili negativni primjeri rodne ravnopravnosti te su u aplikaciju Padlet postavljali vlastite primjere reklamnih kampanja u kojima su pozitivni ili negativni primjeri rodne ravnopravnosti. U sklopu toga su zadatka i aktualizirali književna djela te u njima tražili primjere pozitivne ili negativne rodne ravnopravnosti. Posljednji je zadatak bio pogledati i animiranu bajku „Pahuljac i sedam patuljčica“. Nakon što su riješili sve zadatke, učenici su svoje stavove i razmišljanja razmjenjivali u alatu Tricider.

 
Učeničke asocijacije pretvorene u Word Art

Kako bismo oplemenili naš projektni zadatak u Tjednu Europe, „posudili“ smo i službeni cilj Ekonomsko-birotehničke škole Slavonski Brod - Globalni cilj broj 16: mir, pravda i snažne institucije te iskoristili prezentaciju profesorice Ivane Opačak. Tako su, u sklopu nastave Engleskoga jezika, učenici 4. b razreda naše škole, uz vođenje profesorice Viole Karajić, iznosili svoje stavove i razmišljanja o Globalnom cilju broj 16 u alatu Tricider na engleskome jeziku.

Učenici su se ponovno puno naradili, ali i zabavili te osvijestili važnost rada na ostvarivanju Globalnih ciljeva za čovjekov osobni napredak, ali i napredak društva u cjelini.



Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju
objavio: Milojka Rataić   datum: 27. 5. 2020.

Logo škole


Korisni linkovi

eTwinning

 

 


Promotivni video


Tražilica

Kalendar
« Prosinac 2020 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
30 1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
Prikazani događaji


Brojač posjeta
Ispis statistike od 8. 5. 2012.

Ukupno: 1190873
Ovaj mjesec: 481

Oglasna ploča




preskoči na navigaciju